Crazy Lazy Day ! xD

Hejs! ♥

På morgonen hade jag värsta ''LAZY'' day jag var trött o hade inget att göra
så jag kollade på 'Guds tre flickor' ett tv-program typ halva morgonen. (kollade på datan för jag hade missat =P)

Sedan så ringer Sara o Gunnel på min dörr:
S o G : Får vi låna vatten ?
Jag : Vaa ? Varför?! Att dricka ? :o
G.G: För att göra guppet mer stabilt... O nej inte för att dricka :P
S.K: Du kan oxå komma ut , men Daniel o Marcus stack in för dom frös.
Jag: Ok... Vänta lite. Så jag klädde på mej o så.

Sen gick vi ut o var ''JÄÄÄTTE'' seriösa =P
Vi tävlade på stjärtlapp o pulkor ... Sen försökte jag o Sara köra lite skidor,
o Gunnel var Ambulans om vi ramla. Men problemet var att Gunnel körde in i oss ist
för att hjälpa oss =P Hon måste få koll på bromsen xD

Aja jag,Sara o Gunnel tävla upp för backen o sisten var en rutten banan...
Så vi typ drog i varann o ramla o allting ...

Men sen så gick Gunnel hem o Sara oxå så jag gick in o chilla lite ... =)
(Sry om detta inlägg är lite längre än mina vanliga)

Efter ett tag då jag ätit middag senare o pärona var hemma så knacka ngn på fönstret 
för ja satt o rengjorde en kastrull ja råka bränna lite när jag gjorde kola ... 
Det var Sara som knacka . (hon behövde lite hjälp för hon hade blivit mulad av Marcus,Daniel o Jocke) xD

Så jag kom ut o värsta CRAZY snökrig... :P
Daniel tråkmånzen hade gått in så Jag gick på Jocke o Sara Marcus.
Ngra mulningar fick jag väl till =) 

JOCKE O MARCUS ERKÄNN ATT VI VANN?! ;)

Det blir ett undantag imorn o drf skriver jag extra långt nu för jag ska bada med min 
familj o Lisas Familj (min festis bästis familjh) Fyresov ♥=)

Kanske hinner med ett inlägg fort på morgonen... 

Men annars 

XOXO Linda kmr ngn bild oxå ... För vad är ett inlägg utan bild ? :o


Bilden jag blev määäst nöjd med =D

Elin Våren 09 ♥
Söta lilla Elin som tramsar sej med mej o Sara i trappan... Kepsen rakt fram är inte seriöst xD


Du är underbar o söt Elin.. 
ELIN ÄR VECKANS SÖTNOS ! =)♥

Ses =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0