Vad kan man egentligen göra ?!

Hejs På dejs ! =)

Vad kan man egentligen göra mer än att sitta vid datan,sova över hos kompisar o sånt på lov?
Asso vad kan man göra när man är själv o har inget att göra ?? Om Ni har några bra tips komentera...

Jag har inge mer att skriva så ge lite tips o kolla på mina nyårs bilder här under... (Från förra året :P)

Lite fina raketer , vissa bilder blev jag faktiskt rätt så nöjda med...







*Har lite fler raket bilder men dom får ni imorn för nu orkar jag inte ...*
P.S jag ska störa min syrra som försöker spionera på mej o filma o BAH: oh nej hon såg mej
jag får ju inte synas... JAG ÄR EN SPION. haha 'asg' =)

C U L8ER ALLIGATOR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0