Amanda här och gästbloggar ;D

Yes, Amanda Teir har nu officiellt tagit över Linda Forslunds blogg(för ikväll...;D)! NU SÅ! Idag, har jag varit sjuuuukt duktig! Brukar aldrig plugga, men jag pluggade en HEL TIMME idag! -Stolt- Och då är jag ju inte nära på färdigt... men jag orkade inte mer sen (; Men innan jag fixade läxorna och pluggade till prov, hann jag hämta ut min NYA VOLLEYBOLL! MVA 200, den officiella matchbollen från OS i Beijing 2008 (;
Så ser den ut! För en gångs skull betalar mina föräldrar! Bollen har Dimples, som gör den mer stabil i luften och dessutom dubbelt läder! Okej... Jag kanske överdrev lite om min boll där, men... Jag gillar den... (; Men hoppas att jag snart får träffa linda igen! GODNATT LINDAS LÄSARE SOM NU KAN HA BLIVIT LITE ÖVERRASKADE ATT FINNA MEJ HÄR IST!!!! :D
//Amanda Teir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0