Går,Går och Går men trampar fortfarande i samma fotspår...

Inget Har Förändrats Men Ändå Har Allting Det på samma gång.

Hur länge orkar man ?
Hur länge står man ut ?
Just nu är det bara en tidsfråga...
För alla vet, likaså jag. Att någon gång tar det slut.
Man vill fokusera på något annat, man vill gå vidare.

Tiden räcker inte till...


98:orna spelar i 97 serie och var några få idag, så jag och 4 97;or ställde upp.
Vi vann matchen med 1-0. Jag och Sara S fick ett gult kort varsitt... Dommaren -.-'
Han var helt ute och cykla, bollen var utanför linjen hundra gånger minst. Men han reagera inte på något.
Sedan när en av våra spelare kommer och byter. Och är 2 meter från linjen, då springer jag inte. (För att Marco sa att jag skulle.) Så dommarn blåser av o ba ; Hon kommer 10 meter från och du går in. Det kan påverka spelet... Vänta, vänta, tills hon är en över vit linje. Jag ba stog där. Det gick typ genom ena örat och ut genom andra. ^.^

A ja två matcher imorgon oxå, en fotbolls match och sedan innebandy match.

Stress...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0