*suck* ?

'Snöra inte av dej skorna innan slut signalen gått,
ge inte upp förens matchen är slut.'

Vad ska man säga ?

Det gick SKIT för mej på matchen, ogilla. Fråga inte varför...

Nu iaf är jag jätte trött och hande tänkt att ringa mamma och fråga om jag får baka något. Mums. ♥



Sluta snacka skit, sluta ljuga. Allt löser sig om man är trevlig, och om något händer. Spring inte, fly inte ifrån verkligheten. Prata, säg vad du tycker istället för att gå runt och mygla.
Det är en sak jag verkligen inte förstår, istället för att komma fram till mej och säga ; Jag gillar inte vad du håller på med och att du gjorde så. Då går dom personerna jag 'sårat' runt till andra och ba : Linda gör så, Linda gör si. PRATA med mej människor !

Nu
orkar jag inte skriva mer, jag tänker hoppa in i duschen om ingen har något emot det. ;)

 
Jag älskar dej verkligen min röda röv-älgiskompis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0