This is why...

i'm still standing.

 

Kanske blir mitt sista eller näst-sista inlägg innan helgen, för jag ska ju på mora-läger i helgen. :)

 

Nu blire mycket bilder iaf, har inte mkt att skriva.

 

OBS !

Säg till om ni vill att jag tar bort någon bild på dej. Be snällt ! xD Men sura inte till för att jag har bild på dej, okej ? :D ♥

Gamla älskvärda tider ♥

Elevens val 09, Me Sofia Å (rosa vita strumpor) o Josse (svarta strumpor).

Vintern 09. (:

Vintern 09, röv-älgisar. :D

Shit, jag var ute och gick... HELT plötsligt kom min tvilling och mötte mej i en sko-affär. :O xD

'host' vi jobbade...  (:

Me and Cici likes Wayne's coffee. :D

Girls night ... ^^ ♥
Strunta i min mun. :O Haha, Sara syns inte så mkt. P.G.A håller på med mobil >.< xD

Nektarinen,Limpan och Citronen. [: Alltid ♥

Jag diggade den blåa mkt mer ! :( Skulle köpt den ist ...

I'm going hippie, Bella remember ? xD Vi garvade så mkt den där lektionen så vi fick JÄTTE lite gjort. ♥

Zig N Zag 4 evva' huh ? ;D♥

Shoppaholich xD HAHAHA... Remember ? <3


Söt ? (a' ♥

 

Inte för att jag diggar mej på bilden, utan för att jag saknar denna underbara brud ! :'/

Sister from another mister. <3

Vi är så JÄKLA grymma tsm ! ♥

 

Zig N Zag ♥

Älskar alla UNDERBARA minnen med er, sötnosar.

Ska äta Tacos nu <3 (a'

 

KOPPA inte bilder !

Du är bara fejk då ... ;) ♥

Tänkte lägga ut flera fina höst-bilder jag tagit, men dom är så fina att jag vill ha mitt namn på dom men ändå inte. Eftersom jag vill inte att dom koppas . :) Ja ja vi får se da... Puss ! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia :)<3

Haha Linda! Gud vad gammal! :O<3

2010-09-03 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0